راه های تشخیص لوازم آرایش اصل
نوشته شده توسط : نازگل آزادی

راه های تشخیص لوازم آرایش اصل

لوازم آرایش از محصولات مورد علاقه خانم هاست. حتی خانم هایی که خیلی اهل آرایش نیستند، در مواقع خاص مانند مهمانی ها و مراسم مهم از لوازم آرایشی استفاده می کنند. به طور کلی، امروزه محصولات آرایشی بسیار متنوع و گوناگونی در بازار موجود هستند و همین امر انتخاب آن ها را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است. به دلیل استقبال زیاد افراد از محصولات آرایشی، نمونه‌های تقلبی بسیاری وارد بازار شده است که ممکن است هنگام خرید لوازم آرایشی، شما را بامشکل مواجه کند. این امر درمورد ابزارهای آرایشی، مانند براش های آرایشی، نیز صادق است. با این تفاوت که ابزارهای آرایشی بر سلامت شما تاثیری ندارند و فقط کیفیت و کارایی محصول تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که نمی دانید چطور لوازم آرایش فیک و اصل را از هم تشخیص دهیدو خرید لوازم آرایشی اصل دلشته باشی، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله به بررسی راه‌های تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

راه های تشخیص لوازم آرایش اصل

۱. لیبل محصول

یکی از روش‌های موثر برای تشخیص لوازم آرایش اصل توجه به لیبل محصول است. لیبل های نصب شده در هر محصول آرایشی منحصر به فرد می باشد. به عنوان مثال لیبل به کار رفته در کرم پودرهای استی لادر اصل زرد رنگ است. در صورتی که در نمونه های تقلبی این محصول لیبل نصب شده سفید رنگ می باشد.برای اطلاع از قیمت لوازم آرایش از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دیدن نمایید.

 

۲. کد اصالت کالا

توجه به کد اصالت کالا از دیگر راه های تشخیص لوازم آرایش اصل از فیک می باشد. لوازم آرایش اصل که دارای مجوز واردات هستند، دارای برچسب اصالت کالا می باشند. قسمتی روی این برچسب وجود دارد که با خراشیدن آن می توانید یک کد ۱۶ رقمی را مشاهده کنید. این کد را می توانید به شماره ذکر شده در برچسب اصالت کالا ارسال کنید. پس از ارسال کد ۱۶ رقمی اطلاعاتی چون تاریخ تولید، تاریخ انقضا، شرکت مبدا و یا کشور سازنده، نام محصول و … برای شما ارسال می شود. در صورتی که اطلاعات مشاهده شده با اطلاعات محصول هم خوانی نداشته باشد، به اصل بودن آن شک کنید و از خرید آن خودداری کنید.

 

خرید کرم شب

ضدآفتاب با پوشانندگی بالا

خرید ماسک صورت

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایش

لوازم آرایشی بورژوا

لوازم آرایشی نوت 

خرید لوازم آرایش اصل

لوازم آرایش 

قیمت لوازم آرایش

سایت لوازم آرایشی

مرطوب کننده ویتالیر

بالم لب اگزو فارما

شامپو موزیلا

میسلار واتر موزیلا 

 




:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: